Translate

25 Eylül 2014 Perşembe

Kullandığım / Denediğim Yüz Temizleme Ürünleri & Yorumlarım

Merhaba..

Yüz temizleme ürünleri cilt bakımının olmazsa olması. Ben de bu konuda epey hassasım. Şimdiye kadar denediğim ürünler hakkındaki yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim. Biraz uzunca bir yazı olacak.

Estee Lauder Soft Clean Moisture Rich Foaming Cleanser :


İşte hayatımın yüz temizleme ürünü. Kullandığım ilk temizleme ürünüydü ve bingo. Ancak ne yazık ki, çok çok yazıkki bu ürünün üretimi dururuldu. Benim gibi kuru bir cilde böyle iyi gelen, kullanım sonrası kurutmayan bilakis nem veren ve bu kadar iyi temizleyen başka bir temizleyiciyle henüz tanışmadım. Köpük formunda olan bu ürünün küçük bir miktarı bile suyla temas ettiğinde köpürüyordu ve göz makyajım dahil tüm yüz temizliğimi tek seferde yapmamı sağlıyordu. Ardınan, başka bir ürüne, pamuk ya da işlem tekrarına ihtiyaç duymuyordum. Magic !
Yabancı forum sayfalarında hala, E. L.'ın çok sevilen bu ürününü neden piyasadan çektiklerini tartışanlar var. Keşke seslerini duyursalar.
Ürünün 70 TL civarında satış fiyatı vardı. Fiyatının karşılığını aldığım ve uzun süre kullanabildiğim bir üründü.
E. L., bu ürünün formunu güncelleyerek yeni bir seri çıkardı. Adına da Perfectly Clean dedi. Cilt tiplerine göre 3 alternatifi var. Kuru cilt için olanı merak ediyorum, ancak göz çevresine kullanımını önermediklerinden, denemek için satın almakta tereddüt ediyorum. Fiyatı 94 TL :(
Deneyeniniz varsa, yorumlarını paylaşırsa sevinirim.
Estee Lauder, çok çok beğendiğim high end bir marka ve ne yazıkki çok pahalı.


Bioderma Sensibio H20:


Ve hayatımın 2. yüz temizleme ürünü. Bu ürüne, pek çoğunuz gibi ben de bayılıyorum. Kaç şişe bitirdim (ve bana kaç pamuk bitirtti) bilmiyorum. :)
Waterproof makyaj tercih etmediğimden, temizliğinden gayet memnunum. Eczane ürünü olması, kuru ve hassas ciltlerin de kullanımına uygun olması, özellikle göz çevresinde de kullanılabilmesi benim için artı özellikleri. Tavsiyem; ürünle bolca ıslattığınız pamuğu, bir süre göz kapağınızın üzerine bekletmeniz, ardından makyajınızı çıkarmanız.
Ürünü bitmeden yedekliyorum. Turuncu Kasa'dan satın almayı tercih ediyorum. 500 ml ve 1&1 paketi 50 TL. Bildiğim kadarıyla en ucuz bu siteden temin edebilirsiniz.


Garnier Kusursuz Makyaj Temizleye Suyu :


Bioderma H2O'nun muadili olarak gösterilen bu temizleyiciye, bir kaç kez şans vermeme rağmen, ısınamadım. Fiyat / performans açısından iyi bir alternatif, ancak kesinlikle eşdeğer bulmuyorum. Bioderma sonrası cildimde kuruluk hissi pek duymazken, Garnier ne yazıkki cildimi geriyor ve hemen nemlenirme ihtiyacı duyuyorum. Göz makyaj temizliğinde de görece zayıf buldum.
Yine de, 400 ml için 18 TL fiyatıyla kuvvetli bir alternatif. Watsons ve Gratis indirimleriyle 12 TL'ye bulabilirsiniz.


The Body Shop Camomile Silky Cleansing Oil :


Yabancı bloggerların gazıyla aldığım ve memnun kalmadığım bir temizleyici. 
Şöyle özetleyebilirim: Göz makyajını dağıtıp bırakıyor. Tüm yüzüme masaj yaparak uygulayıp durulasam dahi, Bioderma H2O ile üzerinden geçmek zorunda kalıyorum ve pamukta hala kalıntılar buluyorum. Bittikten sonra tekrar almam.
200 ml şişe için fiyatı yaklaşık 40 TL'ydi.


Pure Beauty White & Bright Cleansing Foam:


Watsons mağazasında görüp, köpük formuna kanıp, bir deneme şansı verdiğim üründü. 1 kez kullanma teşebbüsünde bulundum. Cildimi sabun gibi anında kuruttu, gerdi. 
Atmak yerine, makyaj fırçalarımın temizliğinde kullanmayı tercih ettim. Bunun için bile tekrar almam :)
Fiyatı sanırım 15 TL civarında.
--------------------------------------

Son zamanlarda Dermologica Precleanse'yi denemek için sabırsızlanıyorum. Hakkında çok iyi eleştriler okudum. E.L. Soft Clean'in yerini alır mı diye merak içindeyim. 
Malesef pek bir pahalı. Online satış sitelerinde indirimli bulabildiğim en düşük fiyatı, 150 ml/122 TL
Linkten inceleyebilirsiniz: Dermologica Precleanse

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder