Translate

21 Eylül 2014 Pazar

Michael Kors Sexy Amber EDP

Mutlu Pazar'lar..

Bugün size Michale Kors'un geçtiğimiz yıl çıkarığı parfüm koleksiyonunda bulunan Sexy Amber'den bahsedeceğim. Koleksiyonun diğer 2 üyesi: Glam Jasmine ve Sporty Citrus. Ben yalnızca Sexy Amber'i beğendim ve bir süredir almak istiyordum. Bunu öğrenen sevgili dostum Tuğçe, doğum günümde bana hediye etti. :)



Bendeki boyu 30 ml. Gün boyu yanınızda taşımak ve seyahat için ideal. Şişesini sade ve şık buldum.

Parfümü yaz sonunda kullanmaya başladım. Özellikle bahar aylarına yakıştırdığım odunsu bir koku olmakla birlikte, zamansız parfümlerden olduğunu düşünüyorum. Adı gibi sexy bir koku mu derseniz, bence değil. Ancak zarif bulduğumu söyleyebilirim. Ne yazıkki bazı çok sevdiğim kokular, Chanel Chance örneği gibi, bende baş ağrısı yapabiliyor. Ancak bu parfümde o sorunu yaşamadım neyse ki..

Notalarına bakıcak olursak;
Tepe / Üst notası: Portakal, turunç harmanı, beyaz çiçekler
Orta / Kalp notası: Amber
Alt / Dip notası: Misk, sandal ağacı

Yeni bir parfüm arayışında olanların bu parfüme bir şans vermesini öneririm. Pahalıca bir parfüm. Yaz boyunca Sephora'larda 30 ml. boyu 99 TL'ye satılıyordu. (Hala devam ediyor mu bilmiyorum.) Online satış sitelerinde 100 ml.lik boylarını 240 TL civarında bulabilirsiniz.

Güzel kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder