Translate

23 Ekim 2014 Perşembe

Kullandığım Kapatıcılar |Concealer| & Yorumlarım

Concealer, pek çoğunuz gibi benim de makyajımın olmazsa olmazı. Çoğu zaman sadece gözlaltı morluklarımı kapatarak ten makyajımı tamamlıyorum. 

Öncelikle tüm kapatıcıları yalnızca gözaltı bölgeme uyguladığımı, göz çevrem dahil cildimin çok kuru olduğunu ve ürünleri buna göre değerlendirdiğimi belirtmeliyim. 

Concealer uygulamadan önce göz altı nemlendiricisi olarak, daha önce yazısını yazdığım, Kiehl's Creamy Eye Treatment kullanıyorum.




 Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Flawless Wear Concealer:


 Estee Lauder'in ürünlerini ne kadar çok sevdiğimi daha önce yazmıştım. Bu ürünü yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum (gerçekten uzun ömürlü) ancak tekrar alacağımı sanmıyorum.

Light, light/medium ve medium olmak üzere 3 rengi bulunuyor. Bendeki rengi Light ve tenime uygunluğından memnunum.  

15 saate kadar kalıcık vaadediyor. Göz altımda dağılma yapmadan gün boyu kaldığı bir gerçek. Uyguladıktan kısa bir süre sonra sabitleniyor ve mat bir bitiş sağlıyor. Bu nedenle ürünü uygularken iyice dağıtmak önemli. En iyi sonucu süngerle uygulayarak alıyorum. Kapatıcılığı orta üstü ancak gün içersinde çizgilere doluyor ve gözlatımı kurutuyor. 

Diğer yandan, parfüm içermemesi ve SPF 10 (güneş koruyucu) içermesi artı bir özellik.

Karma ve yağlı ciltlerin memnun kalacağını düşündüğüm bu concealerın fiyatı 7 ml. 90 TL.
Ürün detaylarını online satış sitesinden inceleyebilirsiniz.


M.A.C Mineralize Concealer:


Şimdiye kadar kullandığım kapatıcılar arasında en beğendiğim ürün bu sanırım. Oldukça kremsi (nerdeyse akışkan), nem veriyor ve örtücülüğü orta üstü.
Aydınlık veren bir sonuç da alıyorsunuz, bu demek oluyor ki iyi de bir highlighter.

Diğer ürünlerden farklı olarak, sünger yerine plastik kıllardan oluşan bir aplikatöre sahip. Uygulaması ve dağıtılması oldukça kolay. RT deluxe crease brush / fırça ya da yüzük parmağımla uygulamayı tercih ediyorum.

Bendeki rengi NW20. Renk skalası, diğer mac ürünlerinde olduğu gibi, epey geniş.
Geç tanıştık ancak favorilerim arasında yerini aldı.

5 ml. 68 TL. Online satış sitesinden inceleyebilirsiniz.


 Note Cosmetics Full Coverage Concealer:



 Note Cosmetics'i yerli gururumuz olmaya aday bir makyaj markası olarak görüyorum. Ancak bu ürünü için henüz fikirlerim netleşmedi. 

Ivory, Beige, Sand ve Medium Sand olarak 4 rengi bulunuyor. Bendeki rengi Beige olmasına rağmen epey açık. Yazının sonundaki swatch görseline bakabilirsiniz. Açıktan koyuya giden renk düzeninden farklı bir sıralaması var sanırım.

Biraz koyu bir kıvamı var, ürünü iyice dağıtmak zaman alabiliyor. İlk uygulamada beyaz bir görüntüyle karşılaşıyorsunuz ancak bir süre sonra rengi yumuşuyor. 

Ürünün en cezbedici tarafı içeriği. Diğer pek çok note ürünü gibi, argan yağı başta olmak üzere cilde faydalı yağ ve vitaminler içeriyor. Paraben ve parfüm içermemeleri de tercihimi kuvvetleniriyor. Açıldıktan sonra kullanım sürelerinin 12 ay kadar kısa bir süre olması da, koruyucu kimyasallar içermemesinin bir sonucu.

Fiyatı 2.3 ml. 22,90 TL. Boyner, Cosmo Home ve Cosmo Store mağazalarında bulabilirsiniz.


 Rimmel London Wake Me Up Concealer:


Rimmel London'un Wake Me Up fondoteni yerli-yabancı pek çok blogger tarafından övülünce, concealerını da denemek istedim. 

Ivory, True Ivory, Classic Beige ve Soft Beige olmak üzere 4 rengi var. Bendeki rengi en açık olan Ivory. 

Renk uyumunu, yapısını, cildimi kurutmamasını ve kolay dağılmasını sevmeme rağmen, örtücülüğü gayet vasat olan bir ürün. Uygulamadan kısa bir süre sonra uçup gidiyor sanki. Pudra ile sabitlediğinizde ancak kalıcılığını biraz arttırabiliyorsunuz.

Yalnızca Watsonslarda, özellikle indirim dönemlerinde, çok uygun fiyata bulabilirsiniz. 




Şimdi ise NARS'ın çok övülen Radiant Creamy Concealerını merak ediyorum.

----------------------------------------

Bu yazı, bana Concealer'ın ne olduğunu her fırsatta soran Tuğçe'ye gelsin :)

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder