Translate

11 Ekim 2014 Cumartesi

Sephora 'Eskiyi Getir Yeniyi Götür' Kampanyası & Aldıklarım

Mutlu Pazarlar..

Sephora'nın her yıl sonbahar aylarında gerçekleştirdiği Eskiyi Getir Yeniyi Götür kampanyası ile aldığım makyaj ürünlerini paylaşıyorum bugün sizlerle.

Kullanmadığınız veya son kullanma tarihi geçmiş makyaj malzemelerinizi atmak yerine bu kampanya ile değerlendirebilirsiniz. Vereceğiniz her bir makyaj ürününe karşılık, % 30 indirimle Sephora marka bir makyaj ürünü alabiliyorsunuz. Detaylı katılım koşulları için, yazının başındaki kampanya başlığına tıklayabilirsiniz.

Elden çıkardığım ürünleri fotoğraflamayı unuttum. Yine de kısa yorumlarla bahsedeceğim:
İlk iki ürün, Bourjois'in New Effet 3D Lipgloss'larıydı. Bendeki renkleri kırmızı ve pembe olan bu glossları yaklaşık 4 yıl önce severek almıştım ancak çok kullanamadım.
Üçüncü ürün Flormar'ın koyu mor renginde bir göz kalemiydi. Oldukça eskiydi ve sert yapısını sevemedim.
Diğer ürün, The Balm'ın Stainiac'ıydı. Dudak ve yanaklarda kullanılabilen bu ürünü hiç sevmedim. Bence her ikisinde de başarısız bir ürün.
Son ürün, Loreal Color Riche L'ombre Pure Cameleon 601 Soleil Levant lila renkli tekli farıydı. Yapısını ve ince simlerini sevmemiştim, ancak şimdi aynı serinin Mono isimli farları var ki muhteşem. İlk indirimde bir kaç tane edinmeyi planlıyorum. 


Gelelim aldığım ürünlere;

Sephora Collection Classic Must Have Angled Blush Brush #50 :


Sephora'nın makyaj fırçalarını oldukça beğeniyorum. 45 numaralı mineral powder fırçasını uzun süredir severek kullanıyorum. Fondoten, renki nemlendirici, BB veya CC krem uygulamalarında olukça başarılı.


Allık uygulaması için, açılı bu fırçayı çok merak ediyordum. 45 numaralı fırça gibi, bu fırça da sentetik kıllara sahip ve oldukça yumuşak. Diğer allık fırçalarına göre daha ufak olması, özellikle küçük yüzler için bir artı. Uygulama kolaylığı sağlıyor. Kontör uygulamasında da başarılı buluyorum.
Yeni fırça tasarımlarını şık buldum. Özellikle kapaklı fırça koruma kabının olmasını sevdim.  

55 TL civarında olan bu fırça % 30 indirimle yaklaşık 40 TL'ye geliyor.

  
Sephora Collection Cream Lip Stain # 04 Endless Purple - Matte Mauve Plum:


Sephora'dan almak istediğim diğer bir ürün de, dudak lekesi ismini verdikleri bu üründü. Krem yapısıyla mat ve saten bir görünüm veriyor, çabucak kuruyup sabitleniyor ve siz çıkarana kadar kalıcılığını sürdürüyor. İsminin hakkını veriyor. 
Serideki en beğendiğim renk Endless Purple'dı. Mordan ziyade, koyu bordo ve mürdüm arası harika bir renk.

% 30 indirimli fiyatı 25 TL civarında.


Sephora Collection Rouge Infusion Lip Stain # 12 Cherry Nectar:


Bir öncekine göre daha akışkan yapıda olan bu ürün de dudak lekesi ismini taşıyor ve uyguladıktan sonra kuruyarak sabitleniyor. Ancak cream lip stain kadar kalıcı değil. Seride güzel renkler mevcut. Ben tercihimi canlı bordo rengi olarak tarif edebileceğim Cherry Nectar'dan yana kullandım. 
Tasarımını zarif buldum. Uygulaması kolay.

% 30 indirimli fiyatı 28 TL.

Yazının sonunda swatchlarını bulabilirsiniz.

Sephora Collection Colorful Waterproof Eyeliner # 08 Eccentric Diva - Matte Purple:


Bu eyeliner'ı rengine vurulup aldım. Beklentim yüksek değildi ancak fırçası uygulama açısından gayet iyi. Fotoğrafta mor-lacivert gibi görünse de, rengi mat mor. Rengini opak bir şekilde veriyor ve uzun süre kalıcı.

İndirimli fiyatı 20 TL civarında.


Sephora Collection Rouge Shine Lipstick # 47 Heartbreaker - Sheer Royal Purple:


Rengine vurulup aldım dememe gerek yok sanırım :) Her ne kadar bir süre sonra koyu fuşya rengine dönse de rengini ve yapısını sevdim. Dudakları kurutmuyor, aksine nem sağlıyor. Hafif ıslak bir görünüm veriyor. Kokusu enteresan, şurup gibi. Beni rahatsız etmedi.

% 30 indirimle 28 TL.


 --------------------------------------------------

Sephora'nın bu kampanyası Ekim ayı süresince devam edecek.

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Aldıklarını güle güle kullan canım. Ah Sephora bir de Bursa'ya açılsa ne güzel olacak. Ben de seni bloguma davet ediyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Umarım açılır Bursa'ya da..
      Takibe aldım, şimdiden mutlu yıllar dilerim.

      Sil