Translate

2 Kasım 2014 Pazar

GOSH | Quattro Eyeshadow 57 Tempting Purple & CC Cream

Gosh, Danimarka'lı bir kozmetik markası. Üretimi Avrupa ülkelerinde yapılıyor ve cruelty-free (hayvan deneyleri yapmayan) bir marka. Ürünleri paraben içermiyor. Fırça, oje ve cilt bakım ürünleri de bulunan markanın, Gratis mağazalarına şimdilik renkli kozmetik ürünleri geldi.

Standını ilk incelediğimde, ürünlerini genel olarak beğenmiştim. Fiyatlarını biraz pahalı bulmakla birlikte ambalaj kalitesini drug store karşılaştırmasına göre kaliteli buluğumu söyleyebilirim.

Gosh Quattro Eyeshadow 57 Tempting Purple

Gözüme kestirdiğim ilk ürünü, 4'lü küçük bir far paleti olan 57 Tempting Purple olmuştu. Leylak tonlarında far arayışım vardı ve serinin bu rengi aradığım renkler içeriyordu. 

Tabiki indirimi bekledim. :)


Farın yapısını çok sevdim. Yumuşak ve gördüğünüz renkleri veriyor. Hafif ışıltı içeriyor. Uygulaması ve dağıtması kolay. Ambalajı, sade, pratik ve sağlam. 
İçinde bulunan süngerimsi aplikatörünü ise kullanmayı tercih etmedim.

Gratis tüm ürünlerinde % 40 indirim yapınca (Gratis karta + %10 indirim), 32.50 TL olan bu farı 16 TL gibi bir fiyata almış oldum.


Evet Talc içeriyor. :/
--------------------------

GOSH CC Cream Illumnating Foundation 

BB, CC ve renkli nemlendirici seven ve her daim yeni ürünler denemek isteyen biri olarak, CC kremini indirimde kaçıramazdım.

Açıktan koyuya ilerleyen 6 rengi mevcut. Sand rengi bana uygundu. Sarı alt tona yakın bir renk skalası var. Ancak pembe alt tonlu ciltlere de uyabileceğini düşünüyorum.


CC kremler, kapatıcılıktan ziyade renk eşitsizliklerini gidermeyi vaadeder. Ancak bu ürünün kapatıcılığı hiç de fena değil. Benim için ideal olan orta seviyeye yakın diyebilirim. Ürün, özellikleri itibariyle renkli nemlendirici kategorisinde düşünülebilir.

Nemlendirme özelliğini ve SPF 10 (güneş koruma) içermesini de artı özellikleri arasında sayabilirim. 
Tüp şeklindeki ambalajını sevdim.

Benim gibi kuru ciltlilerin ve hafif ten makyajından hoşlananların bu ürünü seveceğini düşünüyorum. Karma ve yağlı ciltlilerin ise denemeden almamasını öneririm.


Parfüm içermemesinin bir sonucu olarak, ilk uygulamada kokusu hoş gelmeyebilir. Ağır bir koku değil ve kısa sürede yok oluyor. Yağ ve paraben içermiyor.

Satış fiyatı 36 TL olan bu ürünü indirimle 19 TL'ye almış oldum. 

Tekrar alır mıyım? İndirimle evet :)

1 yorum:

  1. bu markanın hayvan deneyi yapmadığını bilmiyordum. far çok güzel. deneyeceğim.

    YanıtlaSil