Translate

17 Aralık 2014 Çarşamba

CLARINS Cilt Bakım Seti / Kuru & Hassas Cilt


Merhabalar, 

Daha önce instagramda yayınlayacağımı duyurduğum, Clarins Cilt Bakım Seti yazısı ile bugün karşınızdayım.

Set, 5 üründen oluşuyor: Temizleyici, tonik, göz makyajı temizleyicisi, nem maskesi ve peeling.
Kuru & hassas (benim aldığım) ve karma & yağlı cilt tipine uygun olmak üzere 2 alternatif bulunuyor.  

Fiyatı 99 TL. Boyner mağazalarında (tükenmediyse) bulabilirsiniz. Ürünlerin gramajları hiç fena değil. Bu açıdan fiyatını makul buldum.
 
Clarins markasıyla, bu kofre ile nihayet tanışmış oldum. Hassas yüz temizleme köpüğünü merak ediyordum. Peelingi hakkında da güzel yorumlar okumuştum. 

Yaklaşık 3 haftadır keyifle kullandığım ürünler hakkındaki gelelim benim yorumlarıma..

Clarins Gentle Foaming Cleanser

  

Daha önce yazılarımı okuyanlar bilirler; cildime uygun bir köpük temizleyici arayışım, üretimden kalkan Estee Lauder'ın köpük temizleyicisinden bu yana sürmektedir.
Yazısını buradan okuyabilirsiniz.

Sanırım aranan kan bulundu. :)


Ürünü oldukça beğendim. Yapısı oldukça hafif. Hoş bir kokusu var. Cildimi kesinlikle kurutmuyor, hatta nem verdiğini (shea yağı bunda çok etkili) söyleyebilirim. Yüzümü makyajdan iyice arındırıyor. Durulama sonrasında kesinlikle gerginlik / kuruluk hissi yaşamıyorum.

Kısaca ba-yıl-dım.






Clarins Toning Lotion



Tonik insanı değilim. 

Kiehl's gibi iyi bilinen markalar dahil, kullandığım tester tonik ürünlerin pek çoğu cildimde yanma hissine neden olmuştu. Ancak bu üründe öyle bir sorun yaşamadım. 

Gözenek sorunu yaşayan hassas ciltlere önereceğim bir tonik olacaktır.

Alkol içermiyor.


Bioderma temizleme suyunu tonik olarak kullanabiliyorum. Bu nedenle ayrıca bir ürün almayı gerekli bulmuyorum.







Clarins Gentle Eye Make-Up Remover




Sette olmasa da olurdu dediğim bir ürün oldu bu temizleyici. 


Göz makyajını çıkarıyor evet ancak derinlemesine temizleyemiyor. Üzerinden mutlaka Bioderma temizleme suyu ile geçmek zorunda kalıyorum.

Yağ içermiyor, gül suyu içerdiği söyleniyor. Kullanım sonrası göz çevremde hassaslık hissetmedim.


Tekrar alacağım bir ürün değil.







Clarins HydraQuench Cream-Mask



 Daha önce bir kez, drug storedan aldığım ve markasını hatırlamadığım, bir nem maskesi deneyimim olmuştu. Cildimi öyle rahatsız etmişti ki hemen durulamış ve kalanı çöpe atmıştım.

Bu ürün, nem maskelerine bakışımı değiştirdi. 

Çok ince yapılı ve kremsi bir ürün. Cildinizde kaldığı sürece kesinlikle kurumuyor, kurutmuyor ve gerginlik hissi vermiyor. 10 dk. beklettikten sonra Clarins Tonik ve pamuk yardımı ile ürünü yüzünüzden arındırmanız söyleniyor.


Extra neme ihtiyaç duyduğum özellikle kış aylarında aklımda olacak bir ürün oldu bu maske.






Clarins One-Step Gentle Exfoliating Cleanser


Gelelim setin, söyledikleri kadar varmış, dediğim son üyesine..

Peeling ürünlere, cildimi tahriş ettiğini hissettiğimden, hep mesafeli olmuşumdur. Meğer doğru peelinge rastlamamışım. :)

Jel kıvamlı ve oldukça ince granüllü olan bu ürün bir harika! 
Üstelik mis gibi portakal kokuyor.

Tüm cilt tiplerine uygun olduğu söylenen bu peelingi kanımca yağlı ciltler hergün kullanabilir. Ben haftada bir kez kullanıyorum. Hafif nemli yüzüme dairesel hareketlerle uyguluyorum. Tahriş hissi duymuyorum.
Duruladığımda ise yumuşak ve temizlenmiş bir cilde sahibim. Elbette nemlendirme ihtiyacı hissediyorum, ancak yoğun bir kuruluk hissi yaşatmıyor.

Henüz fiyatını bilmiyorum. Ancak kesinlikle tekrar almak isteyeceğim bir ürün.




Oldukça işe yarar bulduğum bu kofreyi bulursanız kaçırmayın derim. Tekrar söylemek isterim ki, fiyat / gramaj / performans olarak değerlendirdiğimde almaya değer bir set olduğunu düşünüyorum.

Herkese keyifli akşamlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder