Translate

24 Ekim 2015 Cumartesi

AVON LUXE Volume Extravagance Mascara


Merhabalar,

Son zamanlardaki favorilerimden biri olan, Avon'un Luxe serisinin maskarasını paylaşmak istedim bugün sizlerle..


İlk kez Avon markasına ait bir maskara kullanıyorum. Paketi dahil, ürünü oldukça beğendim. 

Sık kıllı bir fırçaya sahip. Plastik fırçalı maskaralardan ziyade, bu formdaki maskaraları daha başarılı buluyorum.

Bir maskarada aradığım, (kısa kirpikleri dahi yakalayarak tek tek taraması, uzatması, kıvırması, dolgunluk vermesi, simsiyah olması ve bunları yaparken kirpikleri sertleştirmemesi gibi -ne çok şey arıyormuşum-), her şeyi sağlıyor. 

Kat kat sürüldüğünde dahi,topaklanma yapmıyor. Gün içinde kesinlikle akma, dökülme gibi sorunlarla karşılaşmıyorum.

* Görselde kirpik kıvırıcı ve/veya maskara bazı kullanılmamıştır. Tek kat uygulama yapılmıştır.

İndirimle 20 TL'ye almıştım. Kesinlikle tekrar almak isteyeceğim, fiyatını hakeden bir ürün.

Herkese keyifli haftasonları diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder