Translate

21 Ekim 2015 Çarşamba

Yves Rocher Hydra Vegetal Nemlendirici Göz Çevresi Jeli


Herkese hafta ortasından merhaba,

 Yves Rocher'in Hydra Vegetal serisinin nemlendirici kremini daha önce kullanmış ve memnun kalmıştım. 
(Yazısına buradan erişebilirsiniz.) 

Göz kremim bitmişken ve bir süre önce markanın % 50 indirimine denk gelmişken, aynı serinin göz ürününe de bir şans vermek istedim. 


Ürün saydam ve jel formda. Vaadi ise; ürünü alma nedendim olan, derinlemesine nem sağlamak. 

Kuru bir cilde sahibim. Göz çevrem ise en kuru bölge. Bu nedenle, bir göz bakım kreminde aradığım en önemli özellik, etkili ve kalıcı nem sağlayabilmesi. 

Her bir göz çevresi için, fotoğrafta gördüğünüz miktarı yeterli olabiliyor. Hatta fazla uygulamayın derim, nedenini ayrıca belirteceğim.

Uygulama sırasında, ıslak diyebileceğim bir şekilde ürünü göz çevrenize yayıyorsunuz. Ancak kurumaya başladığında işler değişiyor. Yani benim için değişti. 
Bir süre sonra göz çevremde neredeyse yapışkan olarak tarif edebileceğim bir hisle birlikte gerginlik yaşıyorum. Ürünü ne kadar yoğun uygularsam da, kururken bıraktığı o hafif yapışkan hissi daha da arttırmış oluyorum.

Nemlendirme yönünden de yeterli bulmuyorum.





% 94 oranında doğal içeriğe sahip ürün; parfüm, silikon, mineral yağ ve paraben içermiyor.

İçerik yönü artı olsa da tekrar kullanacağım bir ürün değil.




 


Ürünü, markanın online sitesinden incelemek isterseniz buraya tıklayınız.

Keyifli akşamlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder