Translate

22 Aralık 2015 Salı

NIP + FAB Dark Circle Fix Göz Kremi


Nip+Fab, bir süredir Watsons raflarında gördüğümüz dermokozmetik bir marka. 

Göz kremimin bittiği ve %30 indirimine denk geldiğim sırada, markayı denemek için bu kremi almıştım.

Öncelikle ürünün pompalı ambalajını oldukça sevdiğimi söylemeliyim. Hem kullanım kolaylığı sağlıyor, hem de ürünü hijyenik bir şekilde koruyor.


Beyaz renkli ve orta yoğunlukta diyebileceğim bir yapıya sahip. Kuru olan göz çevreme sağladığı nemden oldukça memnun kaldım. Ürünü, sabah & akşam uygulayabiliyorsunuz. Akşam yaptığım uygulamada sonrasın verdiği nemi, sabah uyandığımda dahi hissedebiliyorum.

Ürün, şişkinlik ve koyu halkaların görünümünü azaltmaya ve erken yaşlanmaya karşı cildinizin ihtiyacı olan suyu karşılamaya yardımcı olan üçlü bir etkiyi vaadediyor. 

Şişkinlik problemim olmadığı için bu açıdan kremi değerlendiremiyorum. Koyu halkalara gelecek olursak, herhangi bir kremin morluklara iyi gelebileceğine inanmıyorum ancak, son zamanlarda göz çevremdeki koyu görünümün hafiflediğini düşünüyorum. Bu artıya, kremin etkisi olabileceği gibi, başka bir çok değişkenin katkısı olabilir. Öte yandan, bahsettiğim gibi, nem etkisini oldukça başarılı buldum. Elbette cildi yaşlanmaya karşı korumanın en etkili yollarından birisi, ihtiyacı olan nemi sağlamak ve korumak.

 Son olarak, ürünün dermokozmetik olması ve paraben içermemesi de tercihimi kuvvetlendiriyor. En sevdiğim göz kremi olan Kiehl's avokadolu göz kremine, hem performans hem de yarı fiyatıyla sağlam bir alternatif bulduğumu düşünüyorum.

Ürünün fiyatı 60 TL civarında sanıyorum.

Herkese keyifli akşamlar..

Benim gibi içerik meraklıları için; :)
  
Ingredients / İçindekiler
Aqua (Water), Butylene Glycol, Glycerin, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Polyacrylamide, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii Butter, PEG-100 Stearate, Polysilicone-11, C13-14 Isoparaffin, Benzyl Alcohol, Laureth-7, Phenoxyethanol, Disodium EDTA, Dehydroacetic Acid, Sodium Hydroxide, Palmaria Palmata Extract, Acetyl Tetrapeptide-5, Cucumis Sativus Fruit Extract.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder