Translate

18 Ocak 2016 Pazartesi

Bitenler #4


Merhabalar,
Yılın ilk yazısı, artık dolabıma sığmayan bitirdiğim ürünler hakkında olacak..

Cilt bakımı ürünleriyle başlayalım diyorum, ancak bolca ürün olduğu için sıra şaşıcak gibi görünüyor :)

Yves Rocher Hydra Vegetal Eye Fresh Gel






,




Yazısını daha önce yazmıştım; buradan erişebilirsiniz. 

Ürünle ilgili fikrim değişmedi. Tekrar almam.













The Body Shop Aloe Lip Care



The Body Shop'un hassas ciltler için uygun, renksiz ve parfümsüz bu dudak kremi uzun süredir elimde. Yoğun yapısıyla hasarlı dudakları onarmada başarılı olduğunu söyleyebilirim. 

Gün içinde değilde, daha çok akşam cilt bakım rutininizde yer alması doğru olan bir ürün. Özellikle uyumadan önce kullandığınızda sabah dudaklarınız gayet iyi durumda oluyor.

Ne yazıkki kokusu değişmeye başladı. İçeriği temiz olan bu tarz ürünlerin malesef raf ömrü az oluyor. O yüzden çöpe gidiyor..

Sevdiğim bir ürün olsa da tekrar alacağımı sanmıyorum. Denenmeyi bekleyen pek çok dudak bakım ürünü var.







Moshos Gardeb Sweetheart All Day Moisturizer


Moshos Garden, %100 organik ve cruelty free ürünler üreten yerli bir kozmetik markası.

Bu yüz kremi ile hala kullanmakta olduğum ve sanırım markanın en bilinen ürünü olan kil maskesini deneme şansım oldu. (Kil maskesini de yazmayı planlıyorum. Özetle sevdiğimi söyleyebilirim.) Bu ürünle ise barışamadım. Kokusu ve dokusundan hiç hoşlanmadım. Her ne kadar ilk uygulamada yoğun görünse de nemlendirmesi de uzun sürede yetersiz kalıyor. Yine de yağlı ciltlere tavsiye edeceğim bir ürün değil. 

Tekar almam.

Ürünleri online sitelerinden temin edilebiliyor: 




The Body Shop Body Butter / Mango



 

The Body Shop'un vücut nemlendiricisi bu kremleri, her bitenler yazımda olması muhtemel ürünlerden. 

50 ml. olanları, 3 al 2 öde kampanyalarında seyahat ve tatil için stokluyorum.  

Mango ve Coconut, eski favorilerimden.. 











Neutrogena El ve Tırnak Bakım Kremi






En sevdiğim el kremlerinden. Özellikle kış aylarında bittikçe alıyorum. 
Yoğun ve kalıcı nemlendirme sağlarken yağlı bir his bırakmıyor. 
Tırnaklarıma da iyi geldiğini düşünüyorum.














Bioderma Sensibio H20






Bioderma H2O'suz bir 'bitenler' yazım olamaz !

En sevdiğim yüz temizleme ürünlerinden biri. Tonik olarak da kullanabiliyorum.

Her daim stokluyorum.












Nivea Duşta Vücut Kremi





Yine bittikçe aldığım ürünlerden..

Duşta kullanıyor olmak kolay ve pratik. Nemlendirmesi de oldukça başarılı. Ertesi gün de verdiği nemi hissediyorsunuz.

2 çeşidi var sanırım. Yoğun nem verdiği bilinen shea yağlı olanı tercih ediyorum.












Hayashi Hinoki Shampoo




Duş ürünlerinden devam edelim..

Bu şampuan en sevdiğim şampuanlar arasında yer alıyor.
Her saç tipine uygun olabileceğini düşünüyorum.

Yazısını daha önce yazmıştım, okumak isterseniz tık tık

Boş şişesinden mis gibi koktu yine..











Urban Care Natural's Biotin & Keratin Şampuanı





Yine bittikçe aldığım şampuanlardan. Daha önceki bitenler yazımda mutlaka yer almıştır. 

Bu serinin 4 farklı çeşidi var sanıyorum. Ben özellikle mor olan bu tüpü seviyorum.

Tavsiye ettiğim arkadaşlarım da memnun kaldılar. Ürünün de önerdiği gibi her saç tipine uygun olabileceğini düşünüyorum. Özellikle saçlarında hacim isteyen arkadaşlara tavsiye ederim.

Görseldeki ürün 50 ml. Seyahatler için bu boyunu da alıyorum.







The Body Shop Peach Shower Gel






The Body Shop geçtiğimiz yıl sınırlı sayıda şeftalili duş jeli üretmişti. Görür görmez almıştım. Şeftali ve şeftali içeren her şeyi seviyorum.

Mis gibi kokusu sayesinde severek kullandım. Temizlik beklentimi de karşıladı. 












Dalin Bebek Şampuanı






Mis gibi çocukluğumuz kokuyor.. :)


Makyaj fırçalarımı ve süngerlerimi temizlemek için kullanıyorum.













8x4 Parfüm Deodorant / Pure





 8 x 4'ün bu deodorantlarına mutlaka bakın. Ben kaç tane bitirdim hatırlamıyorum. Özellikle yazın parfüm yerine bu deodorantları tercih ediyorum. 

2 al 1 öde kampanyalarına denk geldikçe stokluyorum.
Fiyatı oldukça uygun. Sanırım 6 TL civarındaydı.

'Pure' bahar ve yaz ayları için en sevdiğim.










The Balm Tinted Moisturizer SPF 18


Şimdi farkettim ki bloğumda hiç The Balm ürünü yazmamışım :/ 
Oysa ürünlerini çok sevdiğim ve sıkça kullandığım bir marka.

Bu renkli nemlendiricisini de severek kullanıyorum. Cildi nemlendirirken canlı görünmesini sağlıyor. Yapısı oldukça hafif ve kesinlikle kapatıcı değil. Renk eşitsizliğini bir nebze gideriyor ve sağlıklı bir görünüm veriyor. 
SPF 18 güneş koruması içeriyor.

Gayet bereketli bir ürün olmasına rağmen 2. tüpümü kullanıyorum. Bittikçe almaya devam edeceğim ürünlerden. Annemin de vazgeçemediği ürünlerden biri oldu.

Benim gibi fondoten ve ağır ten makyajı sevmeyenler, deneyin ne dediğimi anlayacaksınız :)

Gratis'te satılan bu markanın ürünlerini, sıksa yapılan indirimlerle uygun fiyatlara bulabilirsiniz.

 


Missha Signature Real Complete BB Cream




Daha önce yazısını yazmıştım. Okumak isterseniz tık tık

Ürünü, bir BB krem için ağır buluyorum. Son zamanlarda cildimle bütünleşmeme sorunu da yaşar olmuştum. 

Güzel bir ürün, SPF 35 güneş koruması içeriyor. Bu açıdan yaz ayları için ideal, ancak piyasada daha hafif ve beklentimi karşılayan CC krem ve renkli nemlendiriciler varken, tekrar alacağım bir ürün olmadığını düşünüyorum.











Rimmel London Wake Me Up Concealer




Artık yazıları bile okunmayan bu kapatıcının hakkını verdiğimi düşünüyorum :)

Daha önce Kullandığım Kapatıcılar yazımda bu üründen bahsetmiştim. Fikrim çok da değişmedi. Kapatıcılığı çok az olan bu ürünü aydınlatıcı olarak kullanmak daha yerinde olacaktır. Kalıcılığı yok denecek kadar az. Çizgilere doluyor.

İnce yapılı ve kolay dağılan bir ürün olduğu için kullanmaya devam ettim. 

Tekrar alacağımı sanmıyorum. 










Maybelline Master Shape Brow Pancel / Soft Brown
 

Hakkını verdiğim bir diğer ürün diyemeyeceğim Maybelline'in bu kaş kalemi için, çünkü bitirmesi oldukça kolay oldu.

Yumuşacık nerdeyse pastel boya kıvamında bir yapısı var. Kaşlarınızda hafif yapıştırıcı bir etki bırakıyor. Pigmentli, rengini gayet güzel veriyor. 

Diğer ucundaki fırçası, kaşlarınızı uygulama öncesi ve sonrasında taramak ve düzeltmek için oldukça başarılı.
 
Her kullanım sonrası kalem traşla açmak zorunda kalıyorsunuz. Dolayısıyla çabucak bitiyor.

Ben kaşlarıma daha çok far uygulamayı tercih ediyorum. Bu nedenle tekrar alacağımı sanmıyorum.

Kalem severlerin ise bu ürünü denemesini tavsiye ederim.





NOTE Make Up Remover Wet Wipes



Note ürünlerinin pek çoğunu seviyorum. 

Makyajımı mendille çıkarmayı tercih etmem ancak makyaj hatalarını düzeltmek için ya da seyahatte ihtiyacım olabileceğini düşünerek bu ürünü almıştım. Nitekim amacına ulaştı. 

Benzer gerekçeyle tekrar alabileceğim bir ürün.








Parmex Aseton / Hanımeli






Elimin en sık gittiği aseton. 
Sadece Hanımelili olanı seviyorum. Bir asetona göre kokusu katlanılmaz değil.

Büyük simli ojeler çok kullanmadığım için bu ürün yeterli oluyor. 







Nihayet koca bir boş kutu yığınından kurtuluyorum :)

Herkese keyifli haftalar diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder